ارزشيابي توصيفي

دبستان پسرانه مسلم ابن عقيل تبريز
ارزشيابي اجراي پيش آزمايشي مقياس كيفي در مدارس ابتدايي در سال تحصيلي 82-1381

Tuesday, April 08, 2003

بسمه تعالي
به وزارت محترم آموزش پرورش -برادر مقني زاده
گزارش فعاليتهاي دبستان مسلم بن عقيل -ناحيه يک تبريز -طرح ارزشيابي توصيفي
مجريان طرح : آداره آموزش و پرورش ناحيه ۱دبستان پسرانه مسلم ابن عقيل
۱-نادر طاهري مدير آموزشگاه
۲-عزيز آقازاده آموزگار کلاس اول
۳-حسن ديباج آموزگار کلاس اول
سلام عليکم
احتراماٌ بعد از رجعت از کلاس توجيهي در تهران در اسرع وقت جلسه اي با حضور کليه همکاران آموزشگاه تشکيل داده و راجع به اجراي طرح مذکور توضيحات مفصل از طرف مجريان طرح داده شد .
همکاران محترم ضمن اظهار خرسندي اجراي اين طرح از همه کساني که به اين طرح اقدام نموده اند تشکر و قدر داني کردند . ولي اين نکته را اضافه نمودند که اين طرح براي معلمان وقت گير نبوده و و فشار کار زياد بر آنها وارد نياورد .
سپس جلسه ي اختصاصي با مجريان طرح ترتيب داده شد و در اين جلسه ابتدا چک ليستها و کارنامه بررسي و پيشنهاد هاي لازم جمع بندي و مقرر شد در ديدار با مسئولان محترم مورد بررسي قرار گيرد و در اسرع وقت اوليا محترم دعوت و توسط مجريان طرح کاملاٌ توجيه شوند . لذا در يک روز معين اوليا محترم دعوت شده و کاملاٌ توجيه شدند و مقرر شد که آن عزيزان ضمن مراجعه تدريجي در پر کردن چک ليستها و ارائه اطلاعات بيشتر همکاري نمايند . در ادامه کار همه چک ليستها و ثبت مشاهدات تکميل شده و در پوشه مخصوص هر دانش آموز به همراه ساير فعاليتهاي آن عزيزان نگهداري مي شود نتايج حاصله از اين کار تا کنون دو بار به اوليا محترم ابلاغ شده است. با هماهنگي قبلي رياست محترم آموزش و پرورش ناحيه يک و مسئول ارزشيابي و مديريت آموزشگاه مسلم بن عقيل در نشستي به بررسي و باز نگري فعاليتهاي انجام شده اقدام نموده ودر مورد تجهيز آموزشگاه براي اين طرح به توافق رسيدند .
آرزوي توفيق همه همکاران مجري طرح را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايد
دبستان مسلم بن عقيل ناحيه ۱ تبريز

جهان يادگار است و ما رفتني
به گيتي نماند به جز گفتني

معرفي طرح :

گزارشها و پيشنهادها :

يادداشتها :

تجربه دبستانهاي مجري طرح :

لينكها :

powered by blogger